"Nawet nie wiesz, że masz w domu cud natury - źródło zdrowia, źródło życia
naturalnie czyste i pełne cennych minerałów - za które nie musisz dodatkowo płacić…"
SKUTECZNY SPOSÓB NA ZMIANĘ POSTRZEGANIA WODY Z KRANU
ORAZ JAKOŚCI ŻYCIA W WASZEJ MIEJSCOWOŚCI
Tylko za pomocą wyrazistej marki można skutecznie zakomunikować wysoką jakość i nieodkryte bogactwo wody z kranu - a przez to zmienić jej postrzeganie
i podnieść jakość życia w mieście.
Tylko mocna marka może przełamać archaiczne postawy wobec spożywania i używania wody oraz w pełni uświadomić mieszkańcom, że woda, którą mają w kranach to skarb - dostępny dla wszystkich i codziennie, przez całą dobę.
MIASTA ŚWIADOME SWOJEJ WODY ROZWIJAJĄ SIĘ NAJSZYBCIEJ
Dziś najbardziej liczą się miasta oferujące najwyższą jakość życia, a ta w dużej mierze zależy od jakości wody.
Świadomość dobrej jakości wody:
- wzbogaca wizerunek miasta,
- zwiększa satysfakcję mieszkańców z życia w mieście,
- daje powód do dumy władzom i przedsiębiorstwom
wodociągowym,
- przyciąga nowych mieszkańców, turystów oraz
inwestorów.



Wszyscy się dowiedzą
Teraz - w cenie licencji - mocna kampania lokalna z użyciem tradycyjnych środków przekazu oraz najnowocześniejszej technologii. Wszyscy się dowiedzą!
Media kampanii lokalnej









WZROST
OBROTÓW

POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA

WZROST ILOŚCI PRZYŁĄCZY

ZADOWOLENIE MIESZKAŃCÓW

PRESTIŻ
MIASTA
KORZYŚCI Z PROGRAMU DOMOVITA
DomoVita to wyrazista i wyjątkowa
marka wody z kranu, co przekłada się na:

CZY TO MOŻLIWE, ABY MARKA WODY Z KRANU
SPOWODOWAŁA TAK DALEKO IDĄCE ZMIANY?

• Posiadacie w kranach skarb
wodę o jakości często wyższej od wody butelkowanej ze sklepu.
• Wyprowadźcie wodę z głębin i obudźcie jej
świadomość - naturalnie czystej, smacznej i zdrowej - pełnej minerałów DomoVity.
• Dzięki Programowi DomoVita zrobicie to profesjonalnie, kompleksowo i efektywnie.
METODA DOMOVITY
– SILNA MARKA ZWIEŃCZENIEM INWESTYCJI W JAKOŚĆ WODY
Wyobraź sobie, że woda z kranu staje się chlubą Twojego miasta. Mieszkańcy świadomi jej nieodkrytych walorów, korzystają w 100 % z jej bogactwa i efektywnie poprawiają swoje zdrowie. Twoje miasto zyskuje na wizerunku w regionie i kraju – przyciąga nowych mieszkańców, turystów i inwestorów.
Marka DomoVita to ukoronowanie inwestycji w modernizację infrastruktury i technologii poprawiających jakość wody. DomoVIta nadaje wodzie z kranu „opakowanie” - daje to, czego dotąd brakowało, aby uzmysłowić jej jakość.
Wreszcie naturalna woda o najwyższej jakości znajduje godną siebie oprawę!

- branding
- kampanie B2B, B2C
- Social Media i Content Marketing
- Public Relations

- analizy strategiczne R-K-P
- strategie biznesowe i produktowe
- R&D Outsourcing

- Prospect Thinking
- strategie mediowe
- planowanie mediów on-line,
off-line, digital
- koordynacja zakupu mediów

Twórcy Programu DomoVita to grupa ekspertów z zakresu marketingu i sprzedaży, współpracująca na stałe ze specjalistami z dziedziny medycyny, dietetyki, dydaktyki i innych dziedzin.

PIERWSZA OGÓLNOPOLSKA
MARKA WODY Z KRANU
Owoc 10 miesięcy pracy ekspertów
NARZĘDZIA SKUTECZNOŚCI DOMOVITY
• Wyrazisty wizerunek
i emocjonalny świat marki
• Nazwa, logo, design,
zróżnicowane materiały reklamowe
• Intensywna kampania w Twoim mieście


GOTOWY LOGOTYP I ZESTAW MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH NA POTRZEBY KAMPANII!
WYSTARCZY WSTAWIĆ LOGO TWOJEGO MIASTA LUB FIRMY WODOCIĄGOWEJ
CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ?
Łączymy przedsiębiorstwa wodociągowe z całej Polski, aby rozbudzić świadomość wartości wody z kranu, bo to ona kreuje jakość życia w mieście i przyczynia się do rozwoju miasta.

Już nie woda, ale DomoVita
Z podziemnych ujęć, pełna życiodajnych pierwiastków, czysta i smaczna. Konkurująca z markami sklepowymi.

Uświadomić potęgę wody
Ludzie muszą wiedzieć, że woda to naturalne panaceum i umieć w pełni czerpać z jej bogactwa.

Tworzyć miasta z DomoVitą
Miasto dumne ze swojej wody,
Zdrowe, świadome, atrakcyjne,
przyciągające przyjezdnych
i inwestorów.
AKTUALNOŚCI

DomoVita na Europejskim
Kongresie Samorządów
W piątek 27 kwietnia wspólnie z zaproszonymi samorządowcami
i ekspertami rozmawialiśmy o tym, co realnie zmieniło się w jakości wody, co niestety się nie zmieniło w świadomości szeregowego obywatela i dlaczego?
Jak zbudować oczywiste przełożenie między jakością wody a jakością życia w mieście i poziomem zadowolenia mieszkańców?
Czy objęcie wody z kranu profesjonalnie opracowaną marką i działaniami komunikacyjnymi pomoże zmienić masowe myślenie o jakości?