Źródło życia w Twoim domu

Ogólnopolski Program DomoVita

Przyłącz się i niech Twoje miasto rozkwita!

Silna Kampania Lokalna

"Nawet nie wiesz, że masz w domu cud natury - źródło zdrowia, źródło życia

naturalnie czyste i pełne cennych minerałów - za które nie musisz dodatkowo płacić…"

SKUTECZNY SPOSÓB NA ZMIANĘ POSTRZEGANIA WODY Z KRANU
ORAZ JAKOŚCI ŻYCIA W WASZEJ MIEJSCOWOŚCI

Tylko za pomocą wyrazistej marki można skutecznie zakomunikować wysoką jakość i nieodkryte bogactwo wody z kranu - a przez to zmienić jej postrzeganie
i podnieść jakość życia w mieście.

Tylko mocna marka może przełamać archaiczne postawy wobec spożywania i używania wody oraz w pełni uświadomić mieszkańcom, że woda, którą mają w kranach to skarb - dostępny dla wszystkich i codziennie, przez całą dobę.

MIASTA ŚWIADOME SWOJEJ WODY ROZWIJAJĄ SIĘ NAJSZYBCIEJ

Dziś najbardziej liczą się miasta oferujące najwyższą jakość życia, a ta w dużej mierze zależy od jakości wody.

Świadomość dobrej jakości wody:

- wzbogaca wizerunek miasta,

- zwiększa satysfakcję mieszkańców z życia w mieście, 

- daje powód do dumy władzom i przedsiębiorstwom

  wodociągowym,

- przyciąga nowych mieszkańców, turystów oraz

  inwestorów.

Wszyscy się dowiedzą

Teraz - w cenie licencji - mocna kampania lokalna z użyciem tradycyjnych środków przekazu oraz najnowocześniejszej technologii. Wszyscy się dowiedzą!

Media kampanii lokalnej

 

WZROST

OBROTÓW

POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA

WZROST ILOŚCI PRZYŁĄCZY

ZADOWOLENIE MIESZKAŃCÓW

PRESTIŻ

MIASTA

KORZYŚCI Z PROGRAMU DOMOVITA

DomoVita to wyrazista i wyjątkowa

marka wody z kranu, co przekłada się na:

CZY TO MOŻLIWE, ABY MARKA WODY Z KRANU

SPOWODOWAŁA TAK DALEKO IDĄCE ZMIANY?

Posiadacie w kranach skarb 

wodę o jakości często wyższej od wody butelkowanej ze sklepu. 

• Wyprowadźcie wodę z głębin i obudźcie jej

świadomość - naturalnie czystej, smacznej i zdrowej - pełnej minerałów DomoVity.

• Dzięki Programowi DomoVita zrobicie to  profesjonalnie, kompleksowo i efektywnie.

METODA DOMOVITY 
– SILNA MARKA
ZWIEŃCZENIEM INWESTYCJI W JAKOŚĆ WODY

Wyobraź sobie, że woda z kranu staje się chlubą Twojego miasta. Mieszkańcy świadomi jej nieodkrytych walorów, korzystają w 100 % z jej bogactwa i efektywnie poprawiają swoje zdrowie. Twoje miasto zyskuje na wizerunku w regionie i kraju – przyciąga nowych mieszkańców, turystów i inwestorów. 

 

Marka DomoVita to ukoronowanie inwestycji w modernizację infrastruktury i technologii poprawiających jakość wody. DomoVIta nadaje wodzie z kranu „opakowanie” - daje to, czego dotąd brakowało, aby uzmysłowić jej jakość. 

Wreszcie naturalna woda o najwyższej jakości znajduje godną siebie oprawę!

- branding

- kampanie B2B, B2C

- Social Media i Content Marketing

- Public Relations

- analizy strategiczne R-K-P

- strategie biznesowe i produktowe

- R&D Outsourcing

- Prospect Thinking

- strategie mediowe

- planowanie mediów on-line,

off-line, digital

- koordynacja zakupu mediów

Twórcy Programu DomoVita to grupa ekspertów z zakresu marketingu i sprzedaży, współpracująca na stałe ze specjalistami z dziedziny medycyny, dietetyki, dydaktyki i innych dziedzin.

PIERWSZA OGÓLNOPOLSKA

MARKA WODY Z KRANU

Owoc 10 miesięcy pracy ekspertów 

NARZĘDZIA SKUTECZNOŚCI DOMOVITY

• Wyrazisty wizerunek

  i emocjonalny świat marki

 

• Nazwa, logo, design, 

  zróżnicowane materiały reklamowe 

 

• Intensywna kampania w Twoim mieście

GOTOWY LOGOTYP I ZESTAW MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH NA POTRZEBY KAMPANII!

WYSTARCZY WSTAWIĆ LOGO TWOJEGO MIASTA LUB FIRMY WODOCIĄGOWEJ

CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ?

 

Łączymy przedsiębiorstwa wodociągowe z całej Polski, aby rozbudzić świadomość wartości wody z kranu, bo to ona kreuje jakość życia w mieście i przyczynia się do rozwoju miasta.

 

Już nie woda, ale DomoVita

 

Z podziemnych ujęć, pełna życiodajnych pierwiastków, czysta i smaczna. Konkurująca z markami sklepowymi.

Uświadomić potęgę wody

 

Ludzie muszą wiedzieć, że woda to naturalne panaceum i umieć w pełni czerpać z jej bogactwa.

Tworzyć miasta z DomoVitą

 

Miasto dumne ze swojej wody,

Zdrowe, świadome, atrakcyjne,

przyciągające przyjezdnych

i inwestorów.

 

AKTUALNOŚCI

 

DomoVita na Europejskim
Kongresie Samorządów 

 

W piątek 27 kwietnia wspólnie z zaproszonymi samorządowcami
i ekspertami rozmawialiśmy o tym, co realnie zmieniło się w jakości wody, co niestety się nie zmieniło w świadomości szeregowego obywatela i dlaczego?

 

Jak zbudować oczywiste przełożenie między jakością wody a jakością życia w mieście i poziomem zadowolenia mieszkańców?
 

Czy objęcie wody z kranu profesjonalnie opracowaną marką i działaniami komunikacyjnymi pomoże zmienić masowe myślenie o jakości?

 

 

ZADZWOŃ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

+48 601 412 550 lub 601 486 402

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o Programie DomoVita

  • Facebook DomoVita